Muzyka, Gry, Star Wars, Tibia
Linkin Park, Fort Minor, Tibia, Star Wars, Muzyka
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Muzyka, Gry, Star Wars, Tibia Strona Główna
->
Sportowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin Forum
Linkin Park
----------------
Newsy
Teksty
Tabulatory
Muzyka
----------------
PoP
Rock
Metal
Techno
Hip-Hop/Rap
Punk
Reagge
Off-Topic
----------------
Off-Topic
Przedstaw Się
Gry
----------------
Strzelanki
Przygodówki
Samochodówki
Sportowe
Zręcznościowe
RPG
Strategie
Horror
Forum
----------------
O Forum
Administracja
Star Wars
----------------
Rebelia
Imperium
JEDI
SITH
Ogólnie O Star Wars
Tibia
----------------
Pochwal Się Postacią
Zdjęcia
Open Tibia Server
Tibia
Fort Minor
----------------
Newsy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KoMp_MaChiNa
Wysłany: Wto 19:57, 05 Lip 2005
Temat postu: Pro Evolution Soccer 5??
Zapowiedz:
Znana na całym świecie seria „Pro Evolution Soccer” została uznana przez miliony graczy za najwierniejszy i najbardziej realistyczny symulator piłkarski jaki do tej pory powstał. „PES” święci triumfy głównie na konsole, acz według wielu, swą jakością przewyższa inne gry poświęcone rozgrywkom piłki nożnej jak chociażby „FIFE”, która została dość ciepło przyjęta na domowe komputery.
Piąta już część „Pro Evolution Soccer” jest tworzona przez team Konami, z Shinto ‘Seabass’ Takatsuką na czele projektu. Ekipa odpowiedzialna za kolejny sequel symulatora piłki nożnej ma na swoim koncie ponad 10 letnie doświadczenie w produkcji gier poświęconych temu znanemu na całym świecie sportowi, zatem możemy być pewni, iż nadchodząca pozycja będzie mogła z dumą nosić logo „PES”.
Głównym atutem gier z serii „Pro Evolution Soccer” zawsze był oszałamiający realizm prowadzenia piłki, poruszania się samego piłkarza, oddawania strzałów, jak i wszelkich manewrów na wirtualnym boisku. W piątej części serii, realizm ma zostać jeszcze bardziej zwiększony. Producent zapewnia, iż zostaną wprowadzone nowe ruchy piłkarzy, a zachowanie piłki na murawie będzie niemal identyczne z rzeczywistym. Dodatkowo zostanie usprawniony system podań i strzałów, co pozwoli na jeszcze lepsze i bardziej dokładne oddanie napiętej sytuacji na boisku.
Według ekipy z Konami, utrudnieniu ulegnie sama rozgrywka oraz strzelanie goli. Element taktyczny meczu wysunie się jeszcze bardziej na prowadzenie i bez odpowiedniego obmyślenia ataku na bramkę przeciwnika, będziemy mogli pomarzyć o umieszczeniu piłki w siatce przeciwnej drużyny. Ponadto, usprawnieniu ma ulec sztuczna inteligencja bramkarzy. Od teraz będą zachowywać się niezwykle przemyślanie, a ich zaskoczenie okaże się niezwykle trudne, acz dające ogromną satysfakcję.
Pisząc o taktycznych walorach piątej części „Pro Evolution Soccer” warto zwrócić uwagę, iż zostaną dodane dwie pozycje boiskowe: ofensywnego pomocnika, który gra za linią napadu oraz cofniętego skrzydłowego. To, zdawałoby się, niewielkie usprawnienie, umożliwi nam nowe zagrania w czasie meczu i urozmaici planowanie rozstawiania zawodników.
Ulepszeniu ulegnie również tryb Ligii Mistrzów, w którym gracz będzie mógł poprowadzić stworzoną przez siebie drużynę. Wybór tych ostatnich pozostanie bardzo podobny jak w poprzednich częściach pozycji. Zagrać będziemy mogli zarówno drużynami z Ligii światowej jak Liverpool F.C, czy A.C. Milan oraz zespołami narodowymi, jak Anglia, Brazylia, Włochy, czy Polska.
Co ciekawe, producent zapewnia, iż w sequelu zaprezentuje nam nowe warunki atmosferyczne. W „Pro Evolution Soccer 5” będziemy mogli zagrać na pokrytym delikatnym szronem boisku, otoczeni przez opadające leniwie płatki śniegu. Będzie to miało nie tylko wpływ na sposób prowadzenia piłki ale i na efekty graficzne, jak na przykład dobywająca się z ust zawodników para ogrzanego powietrza.
Znacznym poprawom ma ulec również tryb multiplayer. Dzięki specjalnym modyfikacjom, zagrać przez sieć będziemy mogli nawet na słabym łączu, a zniesławione lagi mają zostać zmniejszone do minimum. Poprzez Internet zagramy wraz z ośmioma znajomymi, a na końcu każdego meczu dostaniemy szczegółowy spis wszystkich ważniejszych „wydarzeń” w czasie konfrontacji, dzięki czemu nikt nam perfidnie nie wmówi, że jego piłkarze okazali się lepsi.
Ekipa Konami zapowiada ponadto znaczne poprawienie modeli zawodników oraz ogólnej oprawy graficznej nadchodzącego produktu. Od teraz wszyscy piłkarze będą niemal idealnie podobni do swych rzeczywistych odpowiedników, a animacja zaszczyci nas niezwykłą płynnością. Nasze oczy ujrzą różnorodne, bardzo dobrze oddane formy dryblingu, podawania piłki, strzałów, czy wszelakich, niezwykle skomplikowanych manewrów na boisku. Co więcej, przedstawienie stadionu wraz z szalejącą publicznością ma być bardzo sugestywne i realistyczne.
Piąta część „Pro Evolution Soccer” będzie dostępna w październiku bieżącego roku na PC, Xboxa oraz Playstation 2. Fani sławnej serii mogą już zacierać z zadowoleniem ręce.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin